true or false…

am auzit de curand o noua povatza:,,daca te scuipa cineva, tu zi ca ploua”.am primit-o in contextul in care mi-am luat o ,,palma” de la un bun prieten.acuma nu stiu eu cat de reala ar fi faza asta.e ceva gen ,,atunci cand cineva iti da o palma tu intoarcei si celalalt obraz”.insa nu stiu eu daca as putea face asta.candva puteam si chiar era unul din principiile mele de viata.acum ori mi se pare ca nu merita prea multa lume sa fac asta ori am intors eu obrazul de prea multe ori si m-am saturat. de cate ori poti intoarce obrazul?pan la urma tot te saturi.tot iese la un moment dat rebelul din fiecare in detrimentul bunului samaritean.

cica a gresi e omeneste dar a ierta e divin.as face asta.as ierta ca nu imi este greu.insa de multe ori chiar nu pot desi vreau.pentru ca stiu sigur ca sunt luat de prost. de fapt acum imi dau eu seama ca ma mint singur.depinde pe cine trebuie sa ierti.daca ierti un prieten nu vei fi luat de prost ci probabil va fi mai bine decat daca i-ai fi dat o lectie.cand vine vorba de prieteni mereu am avut tendinta sa ii educ.dar oare chiar au ei nevoie de educatia mea?eu cred ca un sfat e tot ce se cere.

e ciudata tare faza.inca nu sunt perfect convins ca a ierta e bine sau nu.probabil tine de mai multi factori.probabil in anumite cazuri e bine in altele nu.poate ca e vorba si de timp.poate ca acum nu e bine sa il ierti dar peste vreo 3 zile da.sunt totusi sigur ca mult mai usor mi-ar fi sa iert daca as vedea ca mi se cere asta.sa vad ca acel cineva chiar isi doreste sa fie iertat sau ca macar constientizeaza ca a gresit sau ca ii pare rau.

se mai zice si ca timpul vindeca si cele mai adanci rani.eu tind sa cred ca nu face decat sa uniformizeze  sau sa cosmetizeze rana  lasand vizibile cicatricile.tot de noi tine sa facem sa nu mai fie nici acele cicatrici.pentru ca nu sunt bune.intotdeauna ne vor macina sau durea cand e vreme rea.

si totusi revin..

adevarat sau fals? cand te scuipa scuipa cineva tu zi ca ploua?tricky one…mai ales cand vine vorba de prieteni

Lasă un comentariu