sa scriu ? sa nu scriu….

sunt sigur ca am sa primesc multe rosie sau cu ce se mai arunca in zilele noastre pe scena intrucat am sa ma iau de prea iubitul smiley care a atins multe corzi sensibile si care a spalat creierul copilelor din minunata noastra tarisoara dar tre sa o fac ca nu se mai poate.eu unul daca mai aud o singura data ,,hitul” <preocupat cu gura ta> ma crizez.as fi in stare chiar ca in situatia in care ma intalnesc cu el pe strada sa ii urez un calduros ,,Dute-n p@@@@ mati de obosit!”acuma nu stiu ce e mai deranjant, faptul ca face telenovele muzicale (un fel de filme indiene in muzica romaneasca) sau faptul ca prinde la public.sper sa treaca cat mai repede febra asta..iar eu pan’ atunci am sa tin radioul cat mai mult pe silent 😛

4 gânduri despre “sa scriu ? sa nu scriu….

  1. e absolut minunat sa vezi cum intreaga „industrie ” muzicala din Romania se invarte in jurul unui omuletz mititel si cu par cret numit Marius Moga , care scoate „hituri” dupa „hituri” .

  2. Sa fim sinceri…muzica din ziua de azi…e varza in propotie de 90% (mai ales cea romaneasca)
    Daca se mai scoate una , maxim 2 piese/an care intradevar…inseamna muzica

    De asta m-am dat pe muzica anilor 60-70-80-90 :d

    Just my 2 cents

Lasă un comentariu